Rabu, 21 November 2007

HARI TERAKHIR PERPERIKSAAN SEM 2007/2008 1

Sudah 3 minggu dalam tekanan final exam. Hari nie adalah paper terkahir untuk semester ini.. memang penat siang malam berjaga nak menghafal nak mengira semua ada.. tapi hari nie dah beres semua tu.. Memang rasa merdeka sangat dari tekanan final exam nie..

Usaha telah dilakukan sekarang tinggal masa untuk bertawakal. Harap result semester nie dapat yang terbaik.. so lepas nie nak pilih tajuk untuk PSM (projek Sarjana Muda).. tahun depan graduate.. wah tak sabar rasanya nak abih nie.. Selepas dari 23 nie blog ini akan senyap sekejap kerana aku balik bercuti di kampung sekejap.

3 ulasan:

arsaili berkata...

selamat bercuti..enjoyyy yer

Tanpa Nama berkata...

PRONOTON
Diperbuat daripada tumbuh-tumbuhan dan ekstrak herba yang berkualiti tinggi dengan kandungan bioaktif yang dikekalkan dengan baik melalui proses ekstraksi farmaseutikal berteknologi tinggi. Ia telah diformulasikan khusus untuk membantu terapi semulajadi bagi masalah-masalah genito-urinari. Ia digunakan secara tradisional sebagai pemakanan untuk lelaki bagi mempertingkatkan daya seksual, keinginan seks dan kesihatan menyeluruh.

Hubungi Segera Untuk Maklumat Lanjut:
HAIRI 012.3478502
AMAN 019.6862368
PENGHANTARAN PERCUMA!!
** Term and Condition apply**

yuhanis abdul halim berkata...

selamat berpraktikal jgk yeee....