Ahad, 19 Ogos 2007

AUTOSHOW KONVO KE 39 UTM

Pada pagi hari ini bermula jam 9.00 Pesta Konvo UTM ke-39 telah menganjurkan pertandingan mewarna yang ditaja sepenuhnya oleh McDonald's.. pertandingan mewarna ini dibahagikan kepada tiga katogeri iaitu kategori A untuk kanak-kanak yang berumur 4-6 tahun. kategori B untuk kanak yang berumur 7-10 tahun dan kategori C untuk 11-12 tahun... memang hebat kalau kita tengok bagaimana mereka mewarna.. dibawah adalah lukisan yang diwarnakan oleh pemenang...



Untuk pertandingan Autoshow ianya bermula pada pukul 1 tengah hari lebih kurang 30 kereta yang masuk bertandingan dalam beberapa katogeri dalam Autoshow yang dianjurkan ini.. Apa yang hebatnya dalam pertandingan Autoshow ini adalah pelbagai jenis kereta yang dihiaskan.. hingga ada yang mencecah 60 ribu untuk menghias kereta sahaja..


selain itu, terdapat juga kumpulan Vespa yang membuat pertunjukan seperti Vespa paling lambat.. ala-ala pertandingan basikal lambat tu... memang meriah la hari ini di tapak pesta... rugi la kepada sesiapa yang berkunjung..


setelah kita puas melihat pertunjukan seperti diatas kita di dihiburkan dengan persembahan PSI (seeker's) oleh Uncle dan anak buahnya.. selain itu ada lakaran grafiti untuk pesta konvo ke 39 ini.


malam ini pula akan dihangatkan dengan nyanyian mini konsert yang dianjurkan oleh Akhbar Kosmo.. memang best la...

3 ulasan:

Unknown berkata...

fuyyo canggih lah event tu. autoshow ni mmg nat plan nak buat, tapi tak lulus... huwa...

Norhafizi Luqman berkata...

menarik betul pesta ini.
saya baru belajar untuk blogging.
boleh tak saudara komen mengenai entry pertama saya. tq

amridin berkata...

mana tak bestnya perta konvo nie.. yer la dah dapat penaja macam celcome.. 58 ribu dia habiskan untuk memeriahkan pesta konvo nie... terima kasih kepada celcom...